zamknij

Biznes

Wolisz lepione czy pieczone? Sphinx otwiera nową restaurację w centrum Łodzi

2018-07-03, Autor: Redakcja / mat. Sphinx Polska

W ścisłym centrum Łodzi powstała pierwsza restauracja marki Lepione & Pieczone. Lokal mieści się w zabytkowej kamienicy przy ul. Piotrkowskiej 89. Restauracja serwuje zdrowe dania polskiej kuchni, przy zapewnieniu szybkiej obsługi. Jest to nowy koncept gastronomiczny spółki Sfinks Polska, właściciela popularnych marek Sphinx i WOOK.

- Nowy koncept Lepione & Pieczone nawiązuje bezpośrednio do charakterystycznych smaków

Reklama

Chłopskiego Jadła łącząc przy tym tradycję z nowoczesnością. Jest to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, szczególnie tych młodszych, którzy z jednej strony chcą zjeść zdrowy, domowy posiłek w wysokiej jakości i niewygórowanej cenie, a jednocześnie zależy im na szybkiej i sprawnej obsłudze. Pierwszy lokal otwieramy w bardzo atrakcyjnej lokalizacji w samym centrum Łodzi. Liczymy, że polska kuchnia serwowana w nowej restauracji będzie się cieszyć popularnością wśród mieszkańców i osób odwiedzających miasto - mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy marka Lepione & Pieczone.

Lepione & Pieczone w Łodzi zajmuje powierzchnię ponad 100 m2. Wnętrze lokalu ma charakter nowoczesny, a wiodącym elementem dekoracyjnym są zdjęcia pokazujące proces lepienia pierogów. Główną część restauracji stanowi otwarta kuchnia, dzięki czemu gość może zobaczyć pracę kucharzy przygotowujących na miejscu zdrowe, domowe jedzenie na każdą porę dnia. Dania są inspirowane kartą Chłopskiego Jadła, stąd w menu Lepione & Pieczone znalazł się szeroki wybór pierogów z wody i z pieca, kasze, tradycyjne podpłomyki, a także pieczone mięsa i ryby. W ofercie są również sałatki dnia podawane w charakterystycznych słoikach, zupa, desery oraz napoje. Lokal działa od niedzieli do czwartku w godzinach 12.00-22.00, a w piątki i w soboty od 12.00 do 24.00.


Sfinks Polska zarządza 180 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 67 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), 5 restauracjami Fabryka Pizzy oraz kultowym pubem Bolek w Warszawie i lokalem Lepione&Pieczone (fast casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Oceń publikację: + 1 + 11 - 1 - 2

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu www.tulodz.com.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert TuŁódź

Byłeś świadkiem wypadku? W Twojej okolicy dzieje sie coś ciekawego? Chcesz opublikować recenzję z imprezy kulturalnej? Wciel się w rolę reportera www.tulodz.com.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Łódź, jako miasto turystyczne, jest:






Oddanych głosów: 66